Atelier Démocratique
« Taille du pointeur........... »
Welcome, Guest.
You can read all messages, but to be able to post,
please
Login
or
Register
.
Jun 12
th
, 2026, 7:27pm
Board Home
|
Help
|
Search
|
Polls
|
Members
|
Login
|
Register
Atelier Démocratique
Requests for a new feature
Taille du pointeur...........
«
Previous topic
|
Next topic
»
Pages:
1
|
Notify of replies
|
Send Topic
|
Print
Author
Topic: Taille du pointeur...........
(Read 964 times)
pap
Board Junior Member
Email
Posts: 166
Taille du pointeur...........
«
on:
Nov 8
th
, 2019, 3:49pm »
Bonjour,
Est t'il possible d'insérer dans H.A. la possibilité d'augmenter la taille du pointeur?
Merci
offline
Sylvain Machefert
Administrator
WWW
|
Gender:
Posts: 7827
Re: Taille du pointeur...........
«
Reply #1 on:
Mar 26
th
, 2020, 5:57pm »
Bonjour,
C'est possible
Configuration > Préférences > Ecran
Depuis la dernière version on peut tout zoomer (menu, icônes.... et donc aussi pointeur) avec le paramètre "Echelle d'affichage en %"
Pour ne rien zoomer mais juste agrandir le curseur, paramètre "Taille du curseur de la souris"
offline
HA+HQ+VS+PdfToM, Reaper+Audiveris+Transcribe, Win10+Focusrite Scarlet 4i4+Nord Electro 3
Linktree: VS languages, my scripts, my bands, my performances...
pap
Board Junior Member
Email
Posts: 166
Re: Taille du pointeur...........
«
Reply #2 on:
Mar 26
th
, 2020, 6:28pm »
Bonsoir,
Merci, très gentil.
Amicalement
offline
Pages:
1
|
Notify of replies
|
Send Topic
|
Print
Forum Jump:
-----------------------------
Democratic Workshop
-----------------------------
- New views & staff types
- Notes, symbols
- Editing Improvement
- Language
- Sound output & effects
- Note input
- File import & export
- Miscellaneous
- New products
- Galerie
-----------------------------
Requests
-----------------------------
=> Requests for a new feature
«
Previous topic
|
Next topic
»
«
Atelier Démocratique
»
Powered by
YaBB 1 Gold - SP 1.1
!
YaBB © 2000-2002,
Xnull
. All Rights Reserved.
Top of page
Legal information
Cookies
Last update:
(c) Myriad